(IT&C)

Comerţul online, câştigător în criză

  • Organizat de către:
    BUSINESS Magazin
  • Data:
    29.06.2011
  • Locatie:
    Hotel Howard Johnson, Bucureşti

Comerţul online este printre puţinele domenii care au crescut în criză. Numai electronicele, electrocasnicele şi IT-ul însumează 250 de milioane de euro, iar întreaga piaţă, în care intră şi facturi de telecomunicaţii sau utilităţi şi bilete de călătorie plătite pe Internet, ajunge spre un miliard de euro. Iar asta în condiţiile în care doar 4% dintre români au cumpărat anul trecut produse şi servicii de pe Internet.

În acest context, BUSINESS Magazin aduce în dezbatere la conferinţa Comerţul online, câştigător în criză modalităţile prin care eCommerce-ul a reuşit să crească pe o piaţă puternic afectată de scăderea consumului, tendinţele din acest domeniu, profilul cumpărătorului online tipic şi metodele de creştere a încrederii consumatorilor în plăţi cu cardul pe Internet.

Evenimentul îi reuneşte ca speakeri pe: Cătălin Creţu - Director general pentru România la VISA Europe, Marius Ghenea - Preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online, George Dragomir - Key Account Manager la Raiffeisen Bank, Antonio Eram - CEO la Netopia Sistem, Andrei Radu - Director Link 2 eCommerce şi organizatorul Galei Premiilor eCommerce, Florin Grozea - Fondator eOk.ro, Liviu Taloi - Consultant eCommerce, Cristian Herghelegiu - Business Strategist la ePayment şi Roberto Lazarov - Fondator FunDeal.ro.