18.10.2010

300 ediţii BUSINESS Magazin, 300 filozofii de afaceri

300 ediţii BUSINESS Magazin, 300 filozofii de afaceri 300 ediţii BUSINESS Magazin, 300 filozofii de afaceri

Cele mai interesante idei de afaceri dezvăluite pentru BUSINESS Magazin în decursul ultimilor şase ani de lideri ai mediului de afaceri sunt reunite în numărul 300 al revistei, din 18 octombrie 2010.

Ediţia aniversară BUSINESS Magazin grupează 300 de filozofii de afaceri ale unor executivi şi antreprenori care şi-au pus amprenta asupra business-ului local. De la Mişu Negriţoiu, Ion Ţiriac şi Radu Gheţea la Liliana Solomon, Mariana Gheorghe şi Dan Şucu, declaraţiile managerilor scot la iveală concepţia lor de afaceri în maniera clară şi accesibilă în care BUSINESS Magazin a abordat toate subiectele, din 6 octombrie 2004, data apariţiei primului număr, până acum.

"Este foarte important să ne amintim aşa cum se vedea România şi viaţa noastră în fiecare săptămână, prin vorbele celor care făceau agenda zilei: antreprenorii din IT şi telecom care îşi vindeau afacerile în 2006, consultanţii care nu îşi mai vedeau capul de fuziuni şi achiziţii prin anul 2007, dezvoltatorii imobiliari care făceau profituri uriaşe până în 2008 sau managerii care se declarau profund surprinşi de efectele pe care criza internaţională le-a avut în România începând din 2009", spune Ionuţ Bonoiu, redactor-şef BUSINESS Magazin.

Din 300 de piese, cover story-ul ediţiei aniversare face puzzle-ul convingerilor după care managerii şi-au condus afacerile în ultimii şase ani. Printre declaraţiile selectate de redactorii BUSINESS Magazin se numără:

Ion Ţiriac, fondator Ţiriac Holdings: "M-aş fi dezvoltat la cub dacă aş fi mers pe credit. Valoarea unui om de afaceri nu constă în câţi bani are, ci în accesul pe care îl are la bani"

Liliana Solomon, CEO Vodafone: "Diferenţa în business o fac cei care se gândesc la «dacă», şi nu cei care spun că vor creşte şi la anul oricum"

Dinu Patriciu, fost CEO Rompetrol: "Cine are lichidităţi e mare"

Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom: "Credeam că avionul a decolat şi că începem să zburăm. Criza ne-a adus însă înapoi la sol şi trebuie să recunosc că n-am ştiut prea bine cum să reacţionez"

Camelia Şucu, preşedinte Class Living: "Un om de afaceri nu ştie ce să mai facă pentru a-şi investi banii. Toţi, dacă s-ar putea"

Mihai Ghyka, CEO Bergenbier: "Stilul de afaceri atunci şi acum? O comparaţie între o tricicletă şi un bolid de Formula 1"

Lansată în toamna anului 2004, ca prima revistă săptămânală de afaceri de pe piaţa locală, BUSINESS Magazin a publicat în cele 300 de ediţii ale sale analize despre efectele celor mai importante evenimente economice, profiluri ale antreprenorilor locali care au beneficiat de anii de creştere economică, dar şi poveşti despre supravieţuitorii şi învinşii crizei.

Revista este citită în prezent de 74.000 de persoane săptămânal şi are cel mai mare procent de manageri între cititorii săi (58%), precum şi cei mai mulţi cititori cu venituri ridicate şi studii superioare dintre publicaţiile economice, conform celor mai recente date de audienţă ale Biroului Român de Audit al Tirajelor (SNA FOCUS, iulie 2009 - iulie 2010).