13.10.2010

ZIARUL FINANCIAR lansează serviciul ZF Exclusiv

ZIARUL FINANCIAR lansează serviciul ZF Exclusiv ZIARUL FINANCIAR lansează serviciul ZF Exclusiv

ZIARUL FINANCIAR lansează serviciul ZF Exclusiv, care cuprinde materiale jurnalistice exclusive, redactate de către jurnaliştii ZIARULUI FINANCIAR, Mediafax Business News şi BUSINESS Magazin, cele mai puternice redacţii economice din media autohtonă.

Noul serviciu poate fi accesat online, începând din 13 octombrie 2010, la adresa www.zf.ro/mediafax-biz-exclusiv şi include ştiri, analize, comentarii şi interviuri publicate în exclusivitate. Astfel, în această secţiune se regăsesc declaraţii ale oamenilor de afaceri, rezultate financiare ale companiilor sau estimări cu privire la tendinţele din economia românească şi internaţională, interviuri cu executivi, analize sau informaţii referitoare la piaţa de capital.

ZF Exclusiv se adresează companiilor şi instituţiilor, care vor avea astfel acces, prin intermediul unui abonament anual, la informaţii care le pot influenţa direct sau pot avea efecte imediate asupra pieţelor pe care îşi desfăşoară activitatea. În acest context, pentru a oferi clienţilor toate instrumentele necesare unei promovări mai eficiente a propriilor afaceri şi a le permite o viteză mare de reacţie la mişcările pieţei, abonamentele includ şi alte servicii care le sunt dedicate: comunicate de presă - care vor fi publicate pe platforma www.comunicate.mediafax.biz, rapoarte de monitorizare media - furnizate de către Mediafax Monitorizare, liderul pieţei de profil, şi, în funcţie de tipul de abonament, spaţiu publicitar pe www.zf.ro, site-ul economic cu cel mai mare număr de afişări (SATI, septembrie 2010).

ZIARUL FINANCIAR este publicaţia de business cu cel mai mare număr de abonamente de pe piaţa locală, cu o medie de 10.571 de abonamente pe ediţie, potrivit celor mai recente cifre de difuzare anunţate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), pentru perioada aprilie-iunie 2010. Totodată, ZIARUL FINANCIAR este cotidianul de afaceri cu cea mai mare audienţă - 185.000 cititori, în medie, pe ediţie, conform celor mai recente date furnizate de Studiul Naţional de Audienţă, realizat de BRAT, în perioada iulie 2009 - iulie 2010.