18.05.2011

Mediafax Monitorizare adaugă Facebook la monitorizarea web

Mediafax Monitorizare adaugă Facebook la monitorizarea web Mediafax Monitorizare adaugă Facebook la monitorizarea web

Mediafax Monitorizare completează monitorizarea web oferită clienţilor cu peste 12.500 de pagini de Facebook, urmărite în timp real. Odată cu lansarea monitorizării de Facebook, care se adaugă celei de site-uri, bloguri şi Twitter, Mediafax Monitorizare devine un furnizor de servicii complete de monitorizare a mediului online.

Noul tip de monitorizare le dă posiblitatea agenţiilor de PR şi specialiştilor în comunicare din companii să afle ce se scrie despre brandurile sau produsele lor pe mai mult de 12.500 de pagini de Facebook. Serviciul monitorizează toate postările de pe wall-ul acestor pagini: atât postările deţinătorilor paginii, cât şi cele ale utilizatorilor care scriu acolo. La fel ca în cazul presei scrise sau a celei online, monitorizarea reţelei de socializare se face pe baza cuvintelor cheie definite de clienţii Mediafax Monitorizare.

Paginile de Facebook monitorizate sunt pagini ale brandurilor media din România, ale unor companii, ONG-uri, instituţii publice, ambasade, precum şi ale persoanelor publice care sunt prezente pe reţeaua de socializare prin fan pages în locul conturilor cu prieteni.

Spre deosebire de alte servicii de pe piaţă, care urmăresc numărul de fani ai paginilor şi care se adresează celor care gestionează aceste pagini, Mediafax Monitorizare oferă specialiştilor în PR un instrument de informare privind postările de pe Facebook care fac referire la companiile sau produsele lor.

Toate aceste postări se regăsesc în raportul de monitorizare web la care clienţii au acces pe www.monitorizare.mediafax.biz şi care mai cuprinde trei categorii de surse online: site-uri, bloguri şi Twitter.

"Monitorizarea de Facebook furnizată de Mediafax Monitorizare se bazează pe un algoritm care asigură relevanţa şi acurateţea rezultatelor. Un alt atu este faptul că clienţii pot stabili perioada de căutare după un cuvânt cheie pentru a obţine o arhivă a rezultatelor mai vechi", spune Andra Voiculescu, Publisher Mediafax Monitorizare.

Lansarea monitorizării de Facebook are loc la şapte luni după ce Mediafax Monitorizare şi-a extins serviciul de monitorizare a mediului online dinspre site-uri de ştiri înspre bloguri şi Twitter. În prezent, Mediafax Monitorizare urmăreşte peste 55.000 de surse online (956 site-uri de ştiri, 26.400 bloguri, 15.200 conturi de Twitter şi 12.695 pagini de Facebook).