09.02.2012

De 20 de ani, Mediafax scrie istoria. Ştire cu ştire.

De 20 de ani, Mediafax scrie istoria. Ştire cu ştire. De 20 de ani, Mediafax scrie istoria. Ştire cu ştire.

De 20 de ani, Mediafax scrie istoria. Ştire cu ştire.

Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generalistă şi de business, lansează joi, 9 februarie, campania aniversară "Mediafax - 20 ani", pentru a celebra împlinirea a două decenii de activitate. Cu această ocazie, Mediafax îşi invită cititorii să "premieze" cu un "like" şi să-şi aducă aminte de cel mai frumos an din ultimii 20.

Campania se desfăşoară pe www.mediafax.ro/20ani, unde utilizatorii au şansa de a călători în timp, recapitulând evenimentele majore care au marcat istoria ultimilor 20 de ani şi care au fost relatate de Mediafax. De la mineriada din 1991 şi isteria generată de concertul lui Michael Jackson în 1992 la uralele galeriei pentru echipa naţională de fotbal din 1994 şi prima alternanţă la putere din 1996, de la vremuri mai bune pentru România, cu aderarea la NATO şi UE, la momente dificile precum recesiunea, toate sunt reunite pe site-ul campaniei într-o călătorie în timp cu viteza informaţiei. Tot pe www.mediafax.ro/20ani, în secţiunea "Like-a-Year", utilizatorii au posibilitatea de a da "Like" anului care le-a placut cel mai mult, cel cu care se identifică sau care le trezeşte cele mai multe nostalgii. În plus, pot comenta anul preferat pe pagina "Like-a-Year" de pe Facebook.

Cei care vor intra pe site-ul dedicat campaniei vor putea afla întreaga istorie a transformărilor prin care a trecut Mediafax de la înfiinţare până în prezent. De asemenea, vizitatorii site-ului vor găsi şi declaraţii ale jurnaliştilor Mediafax care povestesc ce înseamnă pentru ei presa şi lucrul într-o agenţie de presă, precum şi amintiri interesante sau amuzante din cariera lor.

Campania aniversară "Mediafax - 20 ani" se va încheia printr-un eveniment special, o gală premium în care Mediafax va face o nouă incursiune inedită în istoria ultimilor 20 de ani şi va premia personalităţi care au făcut ceva memorabil şi valoros pentru români.

Campania este realizată cu sprijinul Romtelecom, în calitate de partener principal, şi al companiilor Cosmote, Alpha Bank, Bancpost, Ursus şi Omniasig.

Mediafax - Remember history. Live history. Make history.