GQ

GQ

Descriere brand

Brand iconic şi sursă de inspiraţie pentru mai multe generaţii de bărbaţi, GQ vorbeşte despre oameni, locuri şi idei care influenţează modalităţile de exprimare ale bărbaţilor, dezvoltarea lor personală şi experienţa lor de viaţă.
Aributele esenţiale ale GQ sunt: cool şi sofisticat. GQ oferă o scriitură de foarte bună calitate, precum şi manuale de stil uşor de utilizat - ambele, caracteristici-cheie ale revistei.
GQ România păstrează aceleaşi grad de rafinament, spirit inovator şi abordare specifică în materie de stil, de-a lungul întregii reviste. În fiecare ediţie, GQ acoperă o paletă largă de subiecte şi abordări: de la modă, stil şi jurnalism de opinie, la materiale practice, pe teme de îngrijire, fitness, sănătate, tehnologie, muzică, carieră etc. Articolele principale au drept protagonişti personalităţi şi trendsetter-i, de la vedete ale marelui ecran, artişti şi politicieni la muzicieni, oameni de media şi sportivi de performanţă etc.

Istorie brand

De mai bine de jumătate de secol, GQ este unul dintre liderii de opinie în lumea revistelor de lifestyle destinate publicului masculin, indiferent ca e vorba de modă şi stil, politică, sex, turism, sport, entertainment sau tehnologie.

În 1958, publicaţia americană Apparel Arts a fost transformată în supliment trimestrial de modă şi redenumită Gentlemen's Quarterly. De-a lungul anilor '70, Gentlemen's Quarterly şi-a concentrat atenţia pe zona stilului şi modei masculine. În 1983, revista a fost vandută unei companii-gigant din domeniul publishingului - Condé Nast -, iar numele i-a fost comprimat la doua iniţiale care au făcut istorie: GQ.
GQ a fost lansat în în Romania în decembrie 2008 şi este cea de a 15-a ediţie internaţională a revistei. Revista GQ a fost preluată de Mediafax Group în anul 2012.

Date de contact

Dragoş Plăcintă

Redactor şef
dragos.placinta@m.ro

Nicoleta Lepădatu

Redactor sef adjunct
nicoleta.lepadatu@m.ro

Ovidiu Buta

Fashion Director
ovidiu.buta@m.ro